۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات گلستان:

تزلزل بنیاد خانواده مهم ترین چالش گام دوم انقلاب است

تزلزل بنیاد خانواده مهم ترین چالش گام دوم انقلاب است

گرگان- مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خانواده مهمترین بحران انقلاب در گام دوم است زیرا تمام آسیب های اجتماعی به خانواده برمی گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح مرکز تعالی خانواده اظهار کرد: ایجاد تمدن نوین اسلامی آخرین مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: ایجاد نظام جمهوری اسلامی، دولت و امت اسلامی و همچنین تشکیل حکومت اسلامی از مقدمات ظهور منجی عالم بشریت است.

نودهی با بیان این مطلب که رکن رکین تحقق تمدن نوین اسلامی خانواده است، ادامه داد: ما در آغاز یک جنگ تمدنی هستیم و تمدن نوین اسلامی هم بدون مزاحمت رشد نخواهد کرد.

وی افزود: تمدن هایی هستند که به مقابله با تمدن اسلامی برمی خیزند و آغاز گر جنگ تمدنی ما از خانواده آغاز می شود به همین دلیل رهبر معظم انقلاب، حفظ خانواده را برابر با حفظ انقلاب اسلامی می دانند و تاکید دارند با تمام توان برای حفظ بقاء خانواده باید تلاش کرد.

تزلزل بنیاد خانواده مهم ترین چالش گام دوم انقلاب است

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی در گروه پیوند خانواده با مسجد و مدرسه است.

نودهی خانواده را مهمترین بحران انقلاب در گام دوم انقلاب دانست و افزود: همه آسیب های اجتماعی مستقم یا غیر مستقیم به خانواده برمی گردد.

وی با توضیح این مطلب که خانواده سلول بنیادین اجتماع است تصریح کرد: اعتیاد، طلاق، ارتباط های فراهمسری، خودکشی و کودکان کار پنج آسیب مهم استان گلستان است که مستقیم و غیرمستقیم منشا آن خانواده است.

نودهی با بیان این که خانواده آیینه تمام نمای جامعه است خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم جامعه ای را بشناسیم باید به عملکرد خانواده ها توجه کنیم.

وی با اشاره به نقش ویژه زنان در ایجاد سبک اسلامی در جامعه گفت: نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند و نیم دیگر جامعه در دامان آنها رشد می کنند.

نودهی در پایان تاکید کرد: تولید نسل، تامین عاطفی و تامین مالی از کارکردهای مهم خانواده است که اگر این کارکردها را از خانواده بگیریم چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

کد خبر 5329915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha